Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Welkom op het BTurf forum

Heb steeds respect voor anderen en voor de mening van anderen aub)

TOPIC: KUURNE afgelast

KUURNE afgelast 4 months 2 days ago #5488

• Davy
  • Davy's Avatar
  • Expert Boarder
  • Thank you received: 10
Waregem Draaft betreurt dit ook. Het is wel zo dat dergelijke aanbestedingen veel tijd vragen. Bovendien moest er een bodemonderzoek uitgevoerd worden.
The administrator has disabled public write access.

KUURNE afgelast 4 months 1 day ago #5489

• lunavivant
  • lunavivant's Avatar
  • Gold Boarder
  • Thank you received: 20
En als ik niet mis ben,heeft het bestuur niets te zien met de piste en stallen,is het volledig inbreng van de stad Waregem. Of zie ik dat verkeerd.En het is ook niet de bedoeling om hier kritiek te geven,maar gewoon dat er weer loze beloftes gedaan zijn,zoals de stallen,prijzegeld enz. Ze zijn nu nog maar bezig met de piste,kunnen eens niet deftig trainen met jonge paarden,en de koersen staan voor de deur.Weet ik ook wel dat het fantastisch is om weer op te starten met een nieuw bestuur,maar mijn gevoel zegt dat we weer in zelfde straatje gaan belanden,hoop dat ik erg ongelijk heb en het tegendeel kan herschrijven.

KUURNE afgelast 4 months 1 day ago #5490

• seppe
  • seppe's Avatar
  • Fresh Boarder
@Luna Vivant Als je wou trainen 10km verder lag het een piste die volgens trotting.be gans het weekend vrij was !

KUURNE zondag/dimanche 15/04/2018

De meeting wordt afgelast bij gebrek aan voldoende inschrijvingen.

Le meeting est annulé faute d’engagements suffisants.
Last Edit: 4 months 1 day ago by seppe.

KUURNE afgelast 4 months 20 hours ago #5491

• Davy
  • Davy's Avatar
  • Expert Boarder
@ lunavivant: je hebt gelijk, de Stad Waregem zorgt voor de financiering van de drafpiste en de stallen. Dus wie betaalt, bepaalt (de timing van de werkzaamheden).
Ik weet niet wat er beloofd werd qua prijzengeld maar 2018 wordt sowieso moeilijk voor de ganse sector aangezien return van wedden op Franse koersen teruggevallen is van 1.000.000€ tot 300.000€ (zie artikel Horse & Race).

KUURNE afgelast 4 months 19 hours ago #5492

• Davy
  • Davy's Avatar
  • Expert Boarder
Bericht op site BFP - WAREGEM

Zoals u misschien al heeft kunnen waarnemen zijn de werken gestart aangaande de vernieuwing van de piste. Als gevolg zal u vanaf 30 maart 2018 om 14u de piste niet meer kunnen betreden t.e.m. vrijdag 6 april 2018. In het weekend van 7 en 8 april zal u kunnen trainen volgens de normale openingstijden. Vanaf maandag 9 april t.e.m. vrijdag 13 april zal de piste opnieuw gesloten zijn voor de werken. In het weekend van 14 en 15 april zal u kunnen trainen volgens de normale openingstijden.

Wij willen er u ook op wijzen bij het gebruik van de piste tijdens het weekend voldoende aandacht te besteden aan eventuele hindernissen zoals de drempel aan de binnenzijde van de piste.

KUURNE afgelast 4 months 17 hours ago #5493

• lunavivant
  • lunavivant's Avatar
  • Gold Boarder
  • Thank you received: 20
Seppe.weet ik ook wel dat er verder op een piste ligt genaamd kuurne.
Was wel de bedoeling om met de jonge paarden naar Waregem te gaan omdat ze de eerste keer lopen daar.kwestie van vertrouwen :silly: :silly:
Time to create page: 0.101 seconds

Programma van alle Franse drafrennen: 

GISTEREN (klik hier)

VANDAAG (klik hier)

MORGEN (klik hier)

www.bturf.be

Like BTurf op Facebook